Kaixo gure Blog-orriaren jarraitzaile maiteok.
Gaurko egun honetan, “kilikatik” en dagoen esquema “vectores del cono
invertido” teoriari buruzko hainbat datu psikologikori buruzko kontzeptuak
landu ditugu, Pichon Riviere-ren teoriari buruz hain zuzen ere.
Talde ikaskuntza
bultzatzen duen teknika hau, komunikazioaren harremana hobetzen duen prozesu
bultzatzailea da. Aldaketak ematen direnean oztopoak azaltzen dira eta oztopo
horien aurrean erresistentzia jartzen dugu. Horrek, beldurrak eta segurtasun
ezak sortzen ditu.
Ikaskuntza kooperatiboa bermatu behar da baino
honetarako, banakako ikaskuntza eman behar da. Talde dinamikan, guztiak
konprometituta egon behar dute. Bakoitzak bere funtzioa izatea eta egiten duenarekin
gustora egotea beharrezkoa delarik.
Horregatik
garrantzitsua da bilatzea zergatik daukagun erresistentzia hori eta zer
ekarriko digun aldaketa horrek…
Oinarrizko 2
beldur:
-
Aldaketari beldurra
-
Erasoaren beldurra
Pichon Riviere: konoan indarrak errepresentatzen
ditu, talde lanean sortzen diren indarrak. Honetarako, guztien intekazioa ezinbestekoa
delarik.
Afiliacion: taldearen parte sentitu
Pertenentzia: taldean kohesioa egon behar da
lana aurrera eraman ahal izateko.
Kooperazioa: taldean lan egiten jakin behar
dugu. Gure artean hitz egin sinergia egoki bat sortzeko
Pertinencia: talde baten parte sentitzen
garean eta bertan parte hartzen dugunean komunikazioaren bidez benetako
pertinentzia lortuko dugu eta horrela lanaren zentzua bilatuko dugu.
Telé: bakoitza gai sentiru behar da gertatzen
ari denaz taldean lan egitean, batzuekin hobeto lan egite dugu besteekin baino.
Nahiz eta guk geure jarrera kontrolatu behar dugu. Taldean lan egiteko giro
egokia sortu behar dugu jendea eta ni gustora egoteko.
“Aprender a fluir”: zoriontasuna aisiarekin
lotzen dugu, baina ez lanarekin.
Egiten dugun gauza eta momentu oro disfrutatu
behar dugu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario