miércoles, 26 de octubre de 2016

vectores del cono invertido

Kaixo gure Blog-orriaren jarraitzaile maiteok. Gaurko egun honetan, “kilikatik” en dagoen esquema “vectores del cono invertido” teoriari buruzko hainbat datu psikologikori buruzko kontzeptuak landu ditugu, Pichon Riviere-ren teoriari buruz hain zuzen ere.



Resultado de imagen de vectores del cono invertido
Talde ikaskuntza bultzatzen duen teknika hau, komunikazioaren harremana hobetzen duen prozesu bultzatzailea da. Aldaketak ematen direnean oztopoak azaltzen dira eta oztopo horien aurrean erresistentzia jartzen dugu. Horrek, beldurrak eta segurtasun ezak sortzen ditu.
Ikaskuntza kooperatiboa bermatu behar da baino honetarako, banakako ikaskuntza eman behar da. Talde dinamikan, guztiak konprometituta egon behar dute. Bakoitzak bere funtzioa izatea eta egiten duenarekin gustora egotea beharrezkoa delarik.
Horregatik garrantzitsua da bilatzea zergatik daukagun erresistentzia hori eta zer ekarriko digun aldaketa horrek…
Oinarrizko 2 beldur:
-          Aldaketari beldurra
-          Erasoaren beldurra
Pichon Riviere: konoan indarrak errepresentatzen ditu, talde lanean sortzen diren indarrak. Honetarako, guztien intekazioa ezinbestekoa delarik.
Afiliacion: taldearen parte sentitu
Pertenentzia: taldean kohesioa egon behar da lana aurrera eraman ahal izateko.
Kooperazioa: taldean lan egiten jakin behar dugu. Gure artean hitz egin sinergia egoki bat sortzeko
Pertinencia: talde baten parte sentitzen garean eta bertan parte hartzen dugunean komunikazioaren bidez benetako pertinentzia lortuko dugu eta horrela lanaren zentzua bilatuko dugu.
Telé: bakoitza gai sentiru behar da gertatzen ari denaz taldean lan egitean, batzuekin hobeto lan egite dugu besteekin baino. Nahiz eta guk geure jarrera kontrolatu behar dugu. Taldean lan egiteko giro egokia sortu behar dugu jendea eta ni gustora egoteko.
“Aprender a fluir”: zoriontasuna aisiarekin lotzen dugu, baina ez lanarekin.
Egiten dugun gauza eta momentu oro disfrutatu behar dugu.





No hay comentarios:

Publicar un comentario