Kaixo jarraitzaileok!
Sarrera honetan, klasean izandako dinamika ezberdin bat azaldu nahi duugu. Izan ere, ariketa honekin gure antzerkira begira taldean nola funtzionatzen dugun ikustea lortu dugu eta horrez gain, antzerkirako baliabideak aurkitu ditugu. Dinamika honen ostean, garrantzitsua iruditzen zaigu honen inguruan izandako hausnarketa eta horretarako, zenbait galdera erantzun ditugu.
Zer gertatu da?
Klasetik
ateratzean ez genekien zehazki nola irudikatu gure gaia, horregatik, ingurua
behatzen hasi ginen, gure lanarekin zerikusia duten gauzak, hau da, hainbat
gauza beldurgarri bilatzen saiatuz. Eraginkortasun gutxiko izan zen gure lehen
ahalegina. Horregatik, esertzea pentsatu genuen eta guztien artean zer egingo
genuen erabakitzen hasi ginen, “Brainstorming” bat martxan jarriz. Bertan,
hainbat ideia sortu ziren, nahiz eta gure arazorik esanguratsuena, egun
argitsua zelarik. Hau horrela izanik, beldurgarriak izan daitezkeen argazkiak
ateratzen hasi ginen, etxebizitzak, armiarmak, zeru lainotua, leku ilunak… hori
egin ondoren, gure galeria oso motza zen eta hainbat bideo grabatzea bururatu
zitzaigun. Bideo horietan, hainbat pertsona filmatu izan genituen, bakoitzak
haien beldurrak zeintzuk ziren kontatzen zigutelarik.
Nola antolatu zarete?
Hasieran,
taldeko denen artean erabaki genuen zer egin nahi genuen eta eztabaida
horretatik abiatuz gure taldea txikia denez argazkiak ateratzea denak batera
joan ginen. Bakoitzak bere mugikorra zuelarik, bakoitzari beldurra ematen
ziguten gauzei argazkiak ateratzen joan ginen. Argazkia atera ondoren, argazki
horren funtzionaltasunaz aritzen ginen denen artean gure antzerkira bideratuz.
Zein emozio mugitu dira?
Hasieran
motibaturik aurkitu ginen jarduera ezberdin bat baitzen non errutinatik ateratzen
ginen. Hala ere, kalera ateratzerakoan eta burutu behar genuen lanaren inguruan
hausnartzerakoan aurrean genituen zailtasunez ohartu ginen. Horrek, gure motibazio
eza ekarri zuen eta horrekin batera, gure sormena garatzeko aukera horrekin alaitasuna
eta barreak atera ziren.
Nola lortu duzue? Zer izan da
garrantzitsua?
Klasetik
ateratzean, ideia batzuk genituen baina hauek praktikan jartzean galdurik
ginela konturatu ginen. Hau ikusirik, garrantzitsua izan zen egin genuen brain
stormin-a.
Nola ebatzi dituzue zailtasunak?
Zer behar dugu?
Aurkitutako
zailtasunei aurre egiteko, talde baten moduan pentsatzen hasi ginen eta hori
kontuan izanik eduki genuen planifikazio gaitasuna ezinbestekoa izan zen.
Horrez gain, kalean zegoen argitasun hori handickap bat izan zen eta arazo hau
dela, photoshopa eta mugikorraren efektuak beharrezkoak izan zitzaizkigun. Taldekide
bakoitzaren inplikazioa ere ezinbestekoa izango dugu, non kolaborazioa
bultzatuko den, kontsentsu batera heldu eta bakoitzari rol bat emango zaion.
No hay comentarios:
Publicar un comentario