Kaixo
jarraitzaileok!
Oraingo
honetan aurreko klase teorikoan ikusi genituen bideo batzuen inguruan hitz
egingo dugu. Hauetako bideo batean, Marc Cerfontaine azaltzen da hitz egiten
eta antzezlan bat sortzeko prozesua modu orokor batean azaldu zigun. Bideo
honetako ideia garrantzitsuena sorkuntza prozesuan ideiak beste leku batzuetan
ikusi eta geure egitea da. Hau da, ideia batzuk hartu eta filtro batzuen bidez
haurrei bideratuko diegu antzezlana.
Beste
bideo batean, Teatro Paraisoko Pilar Lopez azaltzen da ikasle batzuekin eta
bertan, sormena, elkarlana eta mundu ikuskera berri bat azaltzen digu.
Horretarako, Pilarrek gelako paretetan orriak jarri eta hauen gainean bideo bat
proiektatzen du. Bideoa jarrita dagoen bitartean ikasleek margotu egiten dute
paperaren gainean. Lan honekin Pilarrek haurren eta artearen arteko
bitartekariak garela azaltzen digu. Horrez gain, irakasle bezala artearekiko
dugun beldurra uxatu behar dugula esaten digu. Azkenik, esan jarduera hau gure
emozio eta sentimenduekin bat egiteko balio duela.
Sormena hezkuntzaren oinarria izan beharko luke eta hau aldarrikatzea ezinbestekoa da. Praktiketan ikusi ahal izan dugunez haurren sormena inkontzienteki mozten dela hezkuntzan eta zerbait burutzeko bide zuzena eman ezean asko kostatzen zaie bide hori bakoitzak bere erara sortzea. Honek etorkizunean ere eragina baitu, urteak aurrera joan ahala gure sormen gaitasuna txikiagoa baita. Gure ustetan honi irtenbidea bilatu behar zaio, haurrak bere kabuz esperimentatuz ikas dezan.
Sormena hezkuntzaren oinarria izan beharko luke eta hau aldarrikatzea ezinbestekoa da. Praktiketan ikusi ahal izan dugunez haurren sormena inkontzienteki mozten dela hezkuntzan eta zerbait burutzeko bide zuzena eman ezean asko kostatzen zaie bide hori bakoitzak bere erara sortzea. Honek etorkizunean ere eragina baitu, urteak aurrera joan ahala gure sormen gaitasuna txikiagoa baita. Gure ustetan honi irtenbidea bilatu behar zaio, haurrak bere kabuz esperimentatuz ikas dezan.
No hay comentarios:
Publicar un comentario